منتدى الموسيقار هشام سمير ( موسيقى - أدب - شعر - هندسة صوت )
[center]عزيزى الزائر انا ضيف جديد وليا استفسار Star3 عزيزتى الزائرة

عليك التسجيل إذا لم تكن عضواً وترغب فى الإنضمام لأسرة المنتدى
إذ يشرفنا ويسعدنا إنضمامك معنا

شكراً
إدارة المنتدى
[center]عزيزى الزائر انا ضيف جديد وليا استفسار Star3 عزيزتى الزائرة

عليك التسجيل إذا لم تكن عضواً وترغب فى الإنضمام لأسرة المنتدى
إذ يشرفنا ويسعدنا إنضمامك معنا

شكراً
إدارة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التسجيلالرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخول
انا ضيف جديد وليا استفسار Oooo_o12 انا ضيف جديد وليا استفسار Ouuo_o11 انا ضيف جديد وليا استفسار Oouo11 انا ضيف جديد وليا استفسار Coller11 انا ضيف جديد وليا استفسار Oooo11 انا ضيف جديد وليا استفسار Ouoo_u10 انا ضيف جديد وليا استفسار Galon410 انا ضيف جديد وليا استفسار Genera10 انا ضيف جديد وليا استفسار Ouuo_o12 انا ضيف جديد وليا استفسار Oooo12 انا ضيف جديد وليا استفسار Ouoouo10
انا ضيف جديد وليا استفسار 110 انا ضيف جديد وليا استفسار 310 انا ضيف جديد وليا استفسار 610 انا ضيف جديد وليا استفسار 210 انا ضيف جديد وليا استفسار 510 انا ضيف جديد وليا استفسار 710 انا ضيف جديد وليا استفسار 810 انا ضيف جديد وليا استفسار 1010 انا ضيف جديد وليا استفسار 910 انا ضيف جديد وليا استفسار 20070110 انا ضيف جديد وليا استفسار With_r10 انا ضيف جديد وليا استفسار Asma11 انا ضيف جديد وليا استفسار Me10 انا ضيف جديد وليا استفسار Sh10 انا ضيف جديد وليا استفسار 20070111
انا ضيف جديد وليا استفسار Recove10 انا ضيف جديد وليا استفسار St_me10 انا ضيف جديد وليا استفسار Leka10
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
مواضيع مماثلة
المواضيع الأخيرة
» السيرة الذاتية والمشوار الفنى
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأربعاء فبراير 25, 2015 2:08 am من طرف morad_ibrash

» طلب لو سمحتو
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالجمعة نوفمبر 29, 2013 7:42 pm من طرف hasneya

» لقائى على التليفزيون المصرى - القناة الثانية
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأربعاء فبراير 22, 2012 6:41 pm من طرف oka

» ضيفكم من العراق
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالإثنين فبراير 20, 2012 4:51 pm من طرف جصاني 2

» خدمة جديدة لأعضاء المنتدى الكرام
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالثلاثاء يناير 10, 2012 12:57 am من طرف admin

» اخواني الكرام عده استفسارات ارجو اجابته حبا في الله ردو ضروري
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأحد يونيو 19, 2011 12:23 am من طرف admin

» علي اي برنامج توزيع اشتغل محتااااار
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأحد يونيو 19, 2011 12:22 am من طرف admin

» سؤال ارجو معرفته ضروري
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالسبت مايو 28, 2011 1:21 pm من طرف roma22

» مجرد اقتراح ....
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأحد فبراير 13, 2011 8:40 am من طرف roma22

» الفرق بين هندسة الصوت والتوزيع
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالجمعة أكتوبر 22, 2010 12:32 am من طرف admin

» انا ضيف جديد وليا استفسار
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالإثنين أكتوبر 11, 2010 12:40 am من طرف Sound.Fx

» اريد من اهل الخبرة سؤال
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالإثنين أكتوبر 11, 2010 12:34 am من طرف Sound.Fx

» ضيف جديد
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالسبت مارس 13, 2010 11:56 pm من طرف admin

» قائمة بأحدث موضوعاتى
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأربعاء ديسمبر 30, 2009 10:52 pm من طرف admin

» استفسار
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالجمعة ديسمبر 25, 2009 5:07 am من طرف admin

» طريقة التعامل مع ملفات التورنت الخاصة بالتحميل عن طريق برنامج utorrent
انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالإثنين نوفمبر 30, 2009 3:32 am من طرف admin

انا ضيف جديد وليا استفسار

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Sound.Fx
عضو جديد
عضو جديد
Sound.Fx

الثور عدد المساهمات : 12

انا ضيف جديد وليا استفسار Empty
مُساهمةموضوع: انا ضيف جديد وليا استفسار   انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالخميس أكتوبر 07, 2010 2:18 pm

انا ان شاء الله عايز ادرس توزيع الموسيقي انا حاصل علي شهادة معهد حاسب الي سنتين بس انا هوايتي الموسيقي وبد اتعلم توزيع موسيقي الاغاني وان شاء هاشتري اورج جديد فاريد احد ينصحني افضل ماركة لجهاز الاورج اريد نصايحكم وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا cheers
Sound.Fx
عضو جديد
عضو جديد
Sound.Fx

مُساهمةموضوع: رد: انا ضيف جديد وليا استفسار   انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالخميس أكتوبر 07, 2010 5:45 pm

ارجووووووووووووووووووووووووووووووو الردددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

ياجامعة
admin
المالك الرسمى للمنتدى ومؤسسه
admin

الجوزاء عدد المساهمات : 372
الموقع الموقع : hishamsamir.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: انا ضيف جديد وليا استفسار   انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالجمعة أكتوبر 08, 2010 10:31 pm

Sound.Fx كتب:
انا ان شاء الله عايز ادرس توزيع الموسيقي انا حاصل علي شهادة معهد حاسب الي سنتين بس انا هوايتي الموسيقي وبد اتعلم توزيع موسيقي الاغاني وان شاء هاشتري اورج جديد فاريد احد ينصحني افضل ماركة لجهاز الاورج اريد نصايحكم وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا cheers

عزيزى sound fx بالنسبة لموضو ع التوزيع الموسيقى انت لا تحتاج لأورج به امكانات كبيرة بل تحتاج إلى أى اورج به midi in و midi out ولكن أكثر ما يجب أن

تهتم به هو الموديولات التى سوف تقتنيها للتوزيع بها وكذلك البرنامج الذى تقوم بالتوزيع عليه

أما عن الاورجات فأنا أفض دائما الرولاند لما يمتاز به هذا الاورج من رقة الايقاعات الشرقية وكذلك سعره المعقول نوعا ما ففى الانواع القديمة نسبياً يوجد

roland E 40 - EM 50 - EM 55

وكذلك الحديث نسبيا والذى يتراوح سعره ما بين 2500 الى 3000 هو E-09

كما يوجد الكورج وأنواعه كثيرة وهناك أيضا الجيم وكلها فى حدود 2000 الى 3000 جنيه ويوجد العى من ذلك بكثير فقط حدد المبلغ المتوفر للأورج وسوف

اقوم بتحديد الانواع المناسبة فى حدود هذا المبلغ

نرجو الافادة لك وللجميع
https://www.facebook.com/basem.qanoon#!/hishamsamir1
Sound.Fx
عضو جديد
عضو جديد
Sound.Fx

مُساهمةموضوع: رد: انا ضيف جديد وليا استفسار   انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأحد أكتوبر 10, 2010 3:39 pm

انا المبلغ المتوفر لدي 1300جنيه مصري والبرنامج الذي سوف اشتغل عليه مع الاورج هو يعتبر عملاق توزيع برنامج Fruty Loops 9.0
Sound.Fx
عضو جديد
عضو جديد
Sound.Fx

مُساهمةموضوع: رد: انا ضيف جديد وليا استفسار   انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأحد أكتوبر 10, 2010 3:41 pm

انا والدي قالي سألت عن اورج بيه ايقاعات شرقة وغربية جديد ماركة Yamahaعمل 1300جنيه
admin
admin

الجوزاء عدد المساهمات : 372
الموقع الموقع : hishamsamir.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: انا ضيف جديد وليا استفسار   انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالأحد أكتوبر 10, 2010 10:41 pm

كويس مش وحش بس على فكرة الفروتى لوبس مش عملاق فى التوزيع ولا حاجة دة مش بنعتبره برنامج توزيع أصلاً دة حاجة كدة سهلة وبسيطة عشان كل الناس تعرف تركب حاجات على بعضها ويطلع شكله توزيع برامج التوزيع اللى بجد
سونار
كيوبيس
نيوويندو
لوجيك اوديو
هؤلاء هم عمالقة برامج التوزيع الموسيقى وهندسة الصوت
https://www.facebook.com/basem.qanoon#!/hishamsamir1
Sound.Fx
عضو جديد
عضو جديد
Sound.Fx

مُساهمةموضوع: رد: انا ضيف جديد وليا استفسار   انا ضيف جديد وليا استفسار I_icon_minicat_newالإثنين أكتوبر 11, 2010 12:40 am

طيب انا عايز ابقا موزع بما يرضي الله حتي اشتغل للفنانين في مصر وانا واثق من نفسي لاني انا من اسكندرية هادرس واطلع مصر فهل ادرس برامج التوزيع دي كلها ولا برنامج واحد يفي بالغرض

انا ضيف جديد وليا استفسار
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» استفسار